Ja kvalserien kryper allt närmare så nu måste det börja hända saker. Vi har nog inte råd att åka ur för då lär vi få harva på i den lägre serien i all framtid,så det är dags att börja få ordning på laget,ta tillbaka Tjobba och Sjöberg ta bort Åhlund och värva en riktig målvakt och en riktigt vass forward med lite klass och rutin.
Det går inte att släppa in skitmål och snitta två mål per match för då uteblir poängen som ni kanske har märkt vid det här laget,dom matcher vi har vunnit så har det oftast gjorts fler än två maål med ett undantag mot SSK.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har nog inte råd att åka ur för då lär vi få harva på i den lägre serien i all framtid,så det är dags att börja få ordning på laget,ta tillbaka Tjobba och Sjöberg ta bort Åhlund och värva en riktig målvakt och en riktigt vass forward med lite klass och rutin.
Det går inte att släppa in skitmål och snitta två mål per match för då uteblir poängen som ni kanske har märkt vid det här laget,dom matcher vi har vunnit så har det oftast gjorts fler än två maål med ett undantag mot SSK.
EFTERLYSES
MERA MÅL
EN KLASS MÅLVAKT