El Maco-->>Jag förstår att du är grinig, ni ligger ju hopplöst sist..
250 kg-->> Helt ärligt, språkkunskaper i all ära, men ibland hamnar de i skymundan för hockeyn.
El Maco visade sina hockeykunskaper under försäsongen då han sågade SSK i SSKs forum och var allmänt säker på att SSK skulle åka ner och Timrå går till slutspel. Hittills har han inte haft rätt iaf.. Förvisso är säsongen inte slut än, men SSK har knappast varit så dåliga som han/hon förutspådde..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
250 kg-->> Helt ärligt, språkkunskaper i all ära, men ibland hamnar de i skymundan för hockeyn.
El Maco visade sina hockeykunskaper under försäsongen då han sågade SSK i SSKs forum och var allmänt säker på att SSK skulle åka ner och Timrå går till slutspel. Hittills har han inte haft rätt iaf.. Förvisso är säsongen inte slut än, men SSK har knappast varit så dåliga som han/hon förutspådde..