Kongo: Det spånades här förut, hur supportrar kan visa sitt missnöje med spelet. Jag har fått mig berättat, att många spelare ändå kämpar oförtrutet. Ett mildare alternativ: Alla får var sitt blankt A4-papper, varvat röda och vita, som hålls upp framför ansiktet när spelet uteblir - tifo och protest. Nå?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ett mildare alternativ:
Alla får var sitt blankt A4-papper, varvat röda och vita, som hålls upp framför ansiktet när spelet uteblir - tifo och protest. Nå?