1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 34342

TIK-Supportrar
Jag hoppas att Freddan är den målvakt som får lämna klubben, för efter att han blivit sågad och förnedrad av ER, så kallade, SUPPORTRAR, finns det ingen anledning att stanna kvar, det skulle vara skönt om Timrå fick hit den där Finnen, bara för att bevisa att det inte löser några problem.
VAd f-n presterar Z, Ward,Timo P, m.fl. ???, Z är så otroligt dålig nu, så det är tjänstefel om han bli uttagen i Tre Kronor, men dessa spelare kritiseras aldig här i GB eller i media i övrigt, bänka Z och visa att man kräver mer av honom, han lär inte var den billigaste spelaren i truppen, kanske det är anledningen att man inte hade "råd" att ta hit fler etablerade spelare, snacka om långsiktig satsning !!
Så blir det Freddan som får lämna klubben, så ska jag i alla fall komma ihåg att det var HAN som ensam såg till att Timrå blev kvar i elitserien inför denna säsong, när ER store hjälte AHL, inte höll måttet, blev sur och åkte hem.
Sedan kan man undra vad de ansvariga för supporterklubben tänker göra efter SUPPORTRARNAS ???? skamliga uppträdande igår ????????

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer