rådbjer: Jag har många hjältar i Timrå, men jag tycker ändå att just Freddan har fått mer skit än han förtjänat, jag tycker inte heller att han var bra igår, men att lägga hela skulden på honom, som "vissa" gör, tycker jag inte är rättvist. Sedan att vissa står och skriker glåpord på egna spelare, är kanske mer en handling i frustration och inget att bry sig om, men jag tycker inte att det hör hemma i en ishall. Jag håller med dig om vi inte är bättre och att det enda som gäller nu är att ALLA hjälps åt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan att vissa står och skriker glåpord på egna spelare, är kanske mer en handling i frustration och inget att bry sig om, men jag tycker inte att det hör hemma i en ishall.
Jag håller med dig om vi inte är bättre och att det enda som gäller nu är att ALLA hjälps åt.