rådbjer: Om Freddan får gå till förmån för Kapanen och DeRoo åker till Hawaii, blir Thoren reservmålis då ?? Tycker det finns en viss sanning i Freddan uttalande, även om det är ironiskt, han känner och vet att han inte varit bra, men han är inte ensam om det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker det finns en viss sanning i Freddan uttalande, även om det är ironiskt, han känner och vet att han inte varit bra, men han är inte ensam om det.