lobben: du har rätt han är inte ensam, qwerty:s statistik är skrämmande. Inom nån dag ska ni se att vi har en ny målvakt, 1, 2 nya kanadesiska forwards o minst en spelskicklig back. Vilka 3 ur truppen petas, mer än deRoo? O en annan viktig fråga:Blir det nån skillnad? Jag vet inte.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vilka 3 ur truppen petas, mer än deRoo? O en annan viktig fråga:Blir det nån skillnad? Jag vet inte.