Jag ser nog hellre att dom presenterar Pasi som nyförvärv just nu.. 6 backar är inte mycket att hänga i julgranen. Åtminstone en eller kanske till och med 2 backar till behövs i Timrå tycker jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag ser nog hellre att dom presenterar Pasi som nyförvärv just nu.. 6 backar är inte mycket att hänga i julgranen. Åtminstone en eller kanske till och med 2 backar till behövs i Timrå tycker jag.