Octagon: Vilken anledning ska man annars ha ?, du är för bra för att få spela ? Visst, Z har varit otroligt, det tycker faktiskt jag också, men visst tycker jag att han ibland överarbetar sina lägen, det ska som jag tycker göras så snyggt, istället för det enkla som kanske krävs för att det ska lossna i målskyttet, jag tycker att fokuseringen på målvaktssidan har varit alldeles för stor, men det är ju där som "misstagen" syns tydligast, medan helheten av en hockeymatch kan säga mycket annat.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst, Z har varit otroligt, det tycker faktiskt jag också, men visst tycker jag att han ibland överarbetar sina lägen, det ska som jag tycker göras så snyggt, istället för det enkla som kanske krävs för att det ska lossna i målskyttet, jag tycker att fokuseringen på målvaktssidan har varit alldeles för stor, men det är ju där som "misstagen" syns tydligast, medan helheten av en hockeymatch kan säga mycket annat.