Tyvärr så är Andersson alldeles för dålig. Det är bara att inse att han håller inte elitserieklass. Sen verkar det som många tycker att han är helt okej men det är bara att kolla på statistiken tre skott på mål två insläppta det är bedrövligt dåligt och håller inte i elitserien.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen verkar det som många tycker att han är helt okej men det är bara att kolla på statistiken tre skott på mål två insläppta det är bedrövligt dåligt och håller inte i elitserien.