Red Devils... bara att kolla vad Friskan skrev.. det kommer man långt med... jag själv har skrivit inlägg som moderatorerna har tagit bort.. och så här efteråt så är jag glad att dom gjorde det...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
bara att kolla vad Friskan skrev..
det kommer man långt med...
jag själv har skrivit inlägg som
moderatorerna har tagit bort..
och så här efteråt så är jag glad
att dom gjorde det...