Lite uppskruvat läge bland supportrarna nu verkar det som. Vem f-- har inte blivit censurerad emellanåt. Inget att hetsa upp sig över. Tycker faktiskt att toleransnivån är mycket hög på den här GB:n jämfört med andra.
Sluta nu att tjafsa inbördes mellan supportrar. Satsa allt på att ge järnet för att stötta Timrå IK.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sluta nu att tjafsa inbördes mellan supportrar. Satsa allt på att ge järnet för att stötta Timrå IK.