Friskan.. tror inte det heller.. men ville inte bli kallad mansgris..;0) kanske det vore läge för en kvinna att kliva in i handlingarna..som stämmningen är inne på hockeysnack numera kanske det är dax för en kvinna..vi pojkar brukar bli harmlösa o lugna när det är kvinnor runt oss...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
tror inte det heller..
men ville inte bli kallad mansgris..;0)
kanske det vore läge för en kvinna att
kliva in i handlingarna..som stämmningen
är inne på hockeysnack numera kanske det är
dax för en kvinna..vi pojkar brukar bli harmlösa
o lugna när det är kvinnor runt oss...