fjadern: Måste säga att Stefan Liv är seriens skojigaste målis. Mitt i allt elände med skadan, så kan han skämta om situationen. Kan inte tv4 hyra in honom några veckor och låta challe få lite ledigt? Allt för underhållningsvärdet.
Eller så kan vi hyra in honom som optimistkonsult - minns i slutet av förra säsongen, när han utan omsvep sade att laget spelat kasst. En STOR lirare. Någon att lyssna till.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Eller så kan vi hyra in honom som optimistkonsult - minns i slutet av förra säsongen, när han utan omsvep sade att laget spelat kasst. En STOR lirare. Någon att lyssna till.