1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 34488

Sv: Tjänstefel
visst är det tjänstefel att sparka spelare som kommer från hemorten, och kanske värvar spelare som nu är betydligt sämre än dom man redan har. Alla jag talat med tycker faktiskt det är mycket märkligt att just M Sjöberg ej fick kontrakt, men det har väl med stolthet att göra kan jag tänka mig, Simons t ex, skulle inbilla mig att denne spelar mycket för pengarna skull, men låt oss nu hoppas att det blir slut med detta nu att rata hemmaspelare för dussinlirare. Det är det här som kallas främlingslegion med (res för uttal). Visst det får inte bli att man har klippkort på laguppställningen bara för att man kommer från S-vall Timrå, men lite översende måste man ha om man vill lite klubbkänsla.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer