1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 346247

Sv: Flytta in klacken till mitten, inga nya sittplatser
talangscouten: Tror du syftar på overheadflaggan som beställdes från Italien och användes under Superallsvenskan eller nått. Flaggorna från Italien (www.tifo.it för att specifiera) är av väldigt dålig kvalitet, sömmarna spricker osv. Precis så vart fallet med den flaggan, sömmarna sprack och den slängdes sedan. Den flaggan var rutig, dom jumboflaggor du menar var randiga.

Vi har ju en overheadflagga nu också, men vi har svårt att hitta den optimala placeringen till den. Mitten av ståplats var det tänkt att den skulle vara placerad, men där kan vi inte lägga den varesig längst upp eller längst nere vid sargen. Längst upp är dom där satans lufttrummorna ivägen och längst ner går som bekant folk.

På request från några killar i klassen så ska jag skriva bajs, vet inte varför. Fråga dom...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.