1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 346290

Sv: Flytta in klacken till mitten, inga nya sittplatser
LennartA:

Tack.. Det behövdes.

Vissa verkar ha glömt bort att titta i backspegeln. Själv kom jag ihåg dom sorgliga åren då det var mer folk på isen än på läktaren.

Klubben hade så dålig ekonomi att supporterklubben fick betala en buss så att spelarna kunde ta sig ner till Vita Hästen.

Och nu sitter Knyllot och gnäller på att nödutgångarna är felplacerade.

Man tar sig för pannan.....................

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.