1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 346302

Sv: Flytta in klacken till mitten, inga nya sittplatser
LennartA: Precis! Tycker att alla som klagar på stort och smått torde titta några kilometer söderut. Kom ihåg att vi har varit i Sundsvalls situation med lågt publiksnitt, sunkig hall, svag ekonomi och på sin höjd Superallsvenskan. Hur många vill byta? Ändå tycks de vara glada över SA-platsen medan vissa här klagar på alla möjliga små petitesser. F-n vet om det inte var roligare förr för då var det bara gubbarna i keps (och förmodligen Helg Ernest då för han kan väl aldrig varit glad...) som gnällde. Nu tycks även ungdomen smittats..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.