Rådbjer: Problemet är väl att de rätt fort skulle lära sig namnet på de mer etablerade spelarna eftersom ryggen och motspelarens nummer riskerar bli det enda de får se...
Tycker också att man skulle flytta upp några av juniorerna både till träning och match så att de får känna av det högre tempot och på så sätt får lättare att ta nya steg i utvecklingen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker också att man skulle flytta upp några av juniorerna både till träning och match så att de får känna av det högre tempot och på så sätt får lättare att ta nya steg i utvecklingen.