mike66: Underbar läsning! Känns så bra att detta ser ut att kunna genomföras!
Ps: Jag var inte där, men enligt rykten fanns det en del "agenter" på plats. Dessa informar om saker som "äckligt disciplinerat", "vilken målvakt" etc. I varje Tikare bor det en stjärna (verkar det som).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känns så bra att detta ser ut att kunna genomföras!
Ps: Jag var inte där, men enligt rykten fanns det en del "agenter" på plats. Dessa informar om saker som "äckligt disciplinerat", "vilken målvakt" etc. I varje Tikare bor det en stjärna (verkar det som).