Underbara scener i morse. De flesta såg en aning nyvakna ut men annars såg det ut som förväntat.
Själva tanken med träningen var att alla skulle visa vad de kunde. Vilket ledde till att en del verkade bete sig nonchalant åt. Passningsspelet ordnar sig senare och då lär det inte vara lika förvirrande som det var i morse. Kom ihåg att alla som vill får vara med o spela!
Det lär bli väldigt svårt att sätta ihop femmor om man inte visar upp vad man kan. Supportermatchen som kändes så långt bort när tråden var som hetast har närmat sig med stormsteg. Det är 3 veckor kvar. Eventuell träning på lördagmorgon, vilket givetvis är frivillig, men dyker man inte upp där så blir det svårare när det väl är dags för match. Kom även ihåg att eventuellt sista chansen för gemensam träning infaller den 22;a.... den 29;e är det match mot Modo i Ö-vik! Laget måste köra en snabbkurs i samspel snarast!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Själva tanken med träningen var att alla skulle visa vad de kunde. Vilket ledde till att en del verkade bete sig nonchalant åt. Passningsspelet ordnar sig senare och då lär det inte vara lika förvirrande som det var i morse. Kom ihåg att alla som vill får vara med o spela!
Det lär bli väldigt svårt att sätta ihop femmor om man inte visar upp vad man kan. Supportermatchen som kändes så långt bort när tråden var som hetast har närmat sig med stormsteg. Det är 3 veckor kvar. Eventuell träning på lördagmorgon, vilket givetvis är frivillig, men dyker man inte upp där så blir det svårare när det väl är dags för match. Kom även ihåg att eventuellt sista chansen för gemensam träning infaller den 22;a.... den 29;e är det match mot Modo i Ö-vik!
Laget måste köra en snabbkurs i samspel snarast!