Har just kommit hem efter en heldag i ladan. Ungdomsishockey pojkhockey och J-20 hockey, håhåjaja vilken hockeydag.
Förlust för J-20-laget mot ett tamt Rögle 3-4, lite målvaktstabbar och svårt att trycka in pucken då för grabbarna. Hittade ingen iaf som har nått i ett Elitserielag att göra för tillfället, så alla ni som tjatar om junisarna kan nog ta och lägga ner det snacket en stund.....Dom är helt enkelt inte tillräckligt bra ännu......
Forza Timrå...Kämpa, och nu finns det alltså pissmyror härinne också, tyckte det var nog med alla galna kossor ja........!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Förlust för J-20-laget mot ett tamt Rögle 3-4, lite målvaktstabbar och svårt att trycka in pucken då för grabbarna. Hittade ingen iaf som har nått i ett Elitserielag att göra för tillfället, så alla ni som tjatar om junisarna kan nog ta och lägga ner det snacket en stund.....Dom är helt enkelt inte tillräckligt bra ännu......
Forza Timrå...Kämpa, och nu finns det alltså pissmyror härinne också, tyckte det var nog med alla galna kossor ja........!!!!!