gud: Göra det enkelt för dig men varken HH eller Frella var med iaf, det vet jag säkert, Och en sak till ska det inte vara bindestreck mellan på sca-cuppen,,,,Blir så irriterad på sådana missar,,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Göra det enkelt för dig men varken HH eller Frella var med iaf, det vet jag säkert, Och en sak till ska det inte vara bindestreck mellan på sca-cuppen,,,,Blir så irriterad på sådana missar,,