kn & gud: Kunde inte ni ha löst er dispyt på sidan om gästboken istället för att använda denna viktiga tråd?!!!!!
Åter till ämnet. Det krävs mycket hårt arbete för att få laget att fungera. Det gäller supporterlaget lika mycket som det gäller A-laget! Det har varit en träning..mest för att kolla läget. Lugn nu med allt, vi löser alla problem som dyker upp efter vägen...
Jag; Jag tackar och känner mig djupt hedrad att vara din första förebild! Jag hoppas jag kan leva upp till dina förväntningar..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Åter till ämnet. Det krävs mycket hårt arbete för att få laget att fungera. Det gäller supporterlaget lika mycket som det gäller A-laget! Det har varit en träning..mest för att kolla läget. Lugn nu med allt, vi löser alla problem som dyker upp efter vägen...
Jag; Jag tackar och känner mig djupt hedrad att vara din första förebild! Jag hoppas jag kan leva upp till dina förväntningar..