1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 35108

Sv: För mig är Peltomaa jätteviktig!
Kul att för engångs skull höra lite positiv kritik. Vore jag spelare i TIK skulle jag för länge sedan tagit åt mig av all skitkritik som skrivits här i GB. Man kan kritisera laget på olika sätt men man skall absolut inte sätta ut rn massa namn. Våra lirare har läskunnighet de också. Själv har jag varit med o kritserat men aldrig nämnt namn. Däremot har namn förekommit i form av klapp på axeln. Mera sånt Tack!
De spelformationer jag efterlyste för ca 1-1,5 månader sedan har uppfyllts med råge. Och jag tycker att fast killarna spelar i en bedrövlig uppförsbacke så har det blivit bättre. Det har vid några tillfällen blivit mer än 1 o 2 mål framåt. Det är bra. Kan det bara tätas till bättre i försvaret, vilket Molla tydligen jobbar på, ja, då kanske...
Man kan ju alltid hoppas..
Kämpa på Timrå!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer