Friskan: Typ, ett och ett halvår, man ska inte stressa för då kan käringa bli på smällen,,,,,,,
Var ju himmla svårt för supporterklubben och få reklam, och låååååååååång tid tog det oj oj,,,,,Timraik.nu mycket dumt att sätta reklam på den, kan ju leda till att de får in en slant till att finansiera en del av lönen till en spelare,,,och vad säger Flygbladens fackförbund då???
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Typ, ett och ett halvår, man ska inte stressa för då kan käringa bli på smällen,,,,,,,
Var ju himmla svårt för supporterklubben och få reklam, och låååååååååång tid tog det oj oj,,,,,Timraik.nu mycket dumt att sätta reklam på den, kan ju leda till att de får in en slant till att finansiera en del av lönen till en spelare,,,och vad säger Flygbladens fackförbund då???