För att det inte skall bli några missförstånd så är det Timrå IK Supporterklubb som har sålt reklamen och INTE Timrå IK's marknadsavdelning. Det roliga är att det är ytteliggare sponsorer på väg in, men vi har inte haft tid pga av att vi jobbar gratis och på vår fritid.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det roliga är att det är ytteliggare sponsorer på väg in, men vi
har inte haft tid pga av att vi jobbar gratis och på vår fritid.