Naturligt vis var inte mitt inlägg ricktat till TIK Supp Klubb, Ni har ju fixat det bra, så vi som sitter ensammen och övergiven i skogen och pratar med Ekorrarna, även får lite bra infomation,,,,,
Men Timrå ik:s marknad har kunna skött saken bättre, då hade bannerreklamen funnits fööör länge sedan, På deras för närvarande inehållsrika sida,,,,
Smokey:
Visst bara hålla med himmla tungt att hoppa på sissta vagnen då den fått upp farten,,,,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men Timrå ik:s marknad har kunna skött saken bättre, då hade bannerreklamen funnits fööör länge sedan, På deras för närvarande inehållsrika sida,,,,
Smokey:
Visst bara hålla med himmla tungt att hoppa på sissta vagnen då den fått upp farten,,,,