Ja det är ju bra om man inte håller på TIK eftersom det inte blir fler matcher eller kanaler utan max två matcher per omgång sänds och i hanuari blir det endast en,jó en hemma match mot DIF konstigt va. På Canal plus säger man att man bara väljer de matcher som är intressanta,så enligt Canal Plus är alltså TIK inte tillräckligt intressanta. FÖRJ.VLIGT
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
På Canal plus säger man att man bara väljer de matcher som är intressanta,så enligt Canal Plus är alltså TIK inte tillräckligt intressanta.
FÖRJ.VLIGT