actionleif: Det har bara deltagit 3 tjejer tidigare år. Första året var vi 3, andra året var vi bara en. Det beror inte på feghet att jag ej ställer upp, det beror på att jag har ett jobb att sköta. Dessutom har man inte haft tillfälle att slipa formen sådär jätte mycket i år. I fjol fick man ju iaf stenhård teknings/skridskor träning med JimmyH! I år har jag haft annat för mig.
Tyckte förresten att du sa till Red Eagles att laget var spikat, hur kan de då hållas öppet för två "spelare" till, som är tjejer. Vilka får kliva åt sidan då?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
actionleif: Det har bara deltagit 3 tjejer tidigare år. Första året var vi 3, andra året var vi bara en. Det beror inte på feghet att jag ej ställer upp, det beror på att jag har ett jobb att sköta. Dessutom har man inte haft tillfälle att slipa formen sådär jätte mycket i år. I fjol fick man ju iaf stenhård teknings/skridskor träning med JimmyH! I år har jag haft annat för mig.
Tyckte förresten att du sa till Red Eagles att laget var spikat, hur kan de då hållas öppet för två "spelare" till, som är tjejer. Vilka får kliva åt sidan då?