Dream Team: Bästa matchen av mig hittills, men man rycks ju oxå med av att det går bra för laget, liksom enklare då.
Är nog mest ovanan att ha på sig just sån där utrustning som gör mycket till. Får väl köra över dem nästa år istället, bara inte Affe är med i deras lag så =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är nog mest ovanan att ha på sig just sån där utrustning som gör mycket till. Får väl köra över dem nästa år istället, bara inte Affe är med i deras lag så =)