1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614971 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 358616

Sv: Supportermatchen
Domherren tillilka "hockeyspelare" Johan Thelin var flera mil från att få godkänt.
Pratade med honom efter matchen. Han berättade för mej att han egentligen borde ha tagit ut FLER Timråspelare än vad han gjorde. Han var helt inne på att han höll precis samma nivå lagen emellan.
Sedan hävde han ur sig att Timråspelarna inte var lika fysiskt stora och starka som bobcats, vilket var en anledning till att han inte tog ut så många katter under matchen.

I övrigt tycker jag att vi var värda att vinna. Vi skapade fler vassa chanser och svarade för en gedigen insats.......trots allt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer