Moverare: Vet Du,eller Mats Edström,om det finns någon gammal Supporterklubb-nål från "Er" förening?? Om det finns skulle jag vilja införskaffa en sådan och ha bland mina andra. Ev. kan den någon gång få vara med på hemsidan www.littmar.se då jag byter ut bilderna där då och då i framtiden. Kolla om det finns! Bussigt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vet Du,eller Mats Edström,om det finns någon gammal Supporterklubb-nål från "Er" förening??
Om det finns skulle jag vilja införskaffa en sådan och ha bland mina andra.
Ev. kan den någon gång få vara med på hemsidan www.littmar.se då jag byter ut bilderna där då och då i framtiden.
Kolla om det finns!
Bussigt!