Moverare: En annan sak som slog mig och måste fråga dig därom: Om Du glider runt bland prominenta gamla slagskämpar i korridorerna i någon arena i nordamerika och råkar stöta ihop med Bob Probert och sträcker fram kardan: Hur presenterar Du dig då? Svårt att överföra ljud via denna sida men någon gång skulle jag vilja höra dig säga ditt efternamn på engelska!! Probban blir nog både konfunderad och impad!! :o)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En annan sak som slog mig och måste fråga dig därom:
Om Du glider runt bland prominenta gamla slagskämpar i korridorerna i någon arena i nordamerika och råkar stöta ihop med Bob Probert och sträcker fram kardan:
Hur presenterar Du dig då?
Svårt att överföra ljud via denna sida men någon gång skulle jag vilja höra dig säga ditt efternamn på engelska!!
Probban blir nog både konfunderad och impad!!
:o)
Bärra