FH: Det finns bara plats för ett Elitserielag, och tydligen finns det bara plats för ett Supporterlag.
Skulle för övrigt vara skoj att göra nåt mer av det vi byggt upp, att möta andra supporterlag. Både vi och ni har ju spelat ihop oss riktigt bra, matchen igår var stundvis riktigt bra.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Skulle för övrigt vara skoj att göra nåt mer av det vi byggt upp, att möta andra supporterlag. Både vi och ni har ju spelat ihop oss riktigt bra, matchen igår var stundvis riktigt bra.