Förstår efter inläggen att det finns personer som på hemma plan utrycker sig fel i "ladan" oftare och oftare under senaste matcherna. Det är mycket "hata" och saker utslängda på isen.
Lösningen kan inte ligga i att skapa en agressivitet mot domarn eller att direkt störa matchen genom att förstör eller direkt skapa fara för andra eller våra spelare.
Vad gäller "hata" så kommer jag ihåg fjolåret då det i VÄRSTA fall skreks "domarn är dum ! dum,dum,dum."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lösningen kan inte ligga i att skapa en agressivitet mot domarn eller att direkt störa matchen genom att förstör eller direkt skapa fara för andra eller våra spelare.
Vad gäller "hata" så kommer jag ihåg fjolåret då det i VÄRSTA fall skreks "domarn är dum ! dum,dum,dum."