1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 35883

Sv: Härligt TIK
Det bästa med matchen är att våra grabbar funnit det spel som det lagbygge Timrå ändå är. Man vinner inga matcher med att en/några spelar bra. Det är ett kollektivt arbete där grunden är att göra det man är bäst på. I kväll var det väl ingen grishockey? I kväll liknade det fjolåret lite- eller?

Om vi kan kalla det vändning är för tidigt att säga, men det känns rätt bra. Dessutom gav mina 4000 kr på Timråseger på Unibet rätt bra avkastning- vem fan sätter oddsen på unibet? 2,30 på en solklar etta? Obegripligt!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...