1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 35883

Sv: Härligt TIK
Det bästa med matchen är att våra grabbar funnit det spel som det lagbygge Timrå ändå är. Man vinner inga matcher med att en/några spelar bra. Det är ett kollektivt arbete där grunden är att göra det man är bäst på. I kväll var det väl ingen grishockey? I kväll liknade det fjolåret lite- eller?

Om vi kan kalla det vändning är för tidigt att säga, men det känns rätt bra. Dessutom gav mina 4000 kr på Timråseger på Unibet rätt bra avkastning- vem fan sätter oddsen på unibet? 2,30 på en solklar etta? Obegripligt!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer