Enkelt: Man skriker inte domarjävel när det inte är befogat. Det är dom som skriker på domarn hela matchen utan att han gör något fel p.g.a. att dom inte kan regelboken som är pinsamma. Annars säger jag inte något om han gör fel. Mao konstruktiv kritik.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är dom som skriker på domarn hela matchen utan att han gör något fel p.g.a. att dom inte kan regelboken som är pinsamma.
Annars säger jag inte något om han gör fel. Mao konstruktiv kritik.