1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 35980

Sv: Dagens ris
...vill jag ge till den slyngeln som kastade in en 50-öring på isen! Domaren såg inte det! Tur att jag följde myntets bana och såg vart det landade och kunde rapportera för publikvärden var det låg så att han kunde informera funktionärsbåset som i sin tur påkallade domarens uppmärksamhet så attdet kunde plockas bort! Det är helt FÖRKASTLIGT och IDIOTISKT!!! Men snorunge hade kanske i varit så kaxig om "Zäta" hade åkt på det där myntet och skadat sig allvarligt! Det gäller att tänka först och handla sedan, inte handla först och tänka sedan! Jag vill INTE vara med om det här några fler gånger! Jag är less på det här nu!

TACK FÖR ORDET!

GO TIMRÅ GO!

ÄLSKA TIK 4-EVER!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer