1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 36019

Sv: Nationalsången
Alla sjunger väl Nationalsongen olika, och olika tempo, som man bässt tycker den sitter, så man trivs bässt, Hon kanske tycker det Tempot funkar bässt för henne,och hennes stämma, är det då rätt att såra hon för det, så hon vägrar gå upp på scen igen,,,,,,,I övrigt tycker jag inte den är specielt långsam har hört Långsammare vertioner,,,,,

BLACK INGVARS GJORDE INTE ORIGINALET,,,,,,,,,

Vill ni höra den långsamt lyssna på orginalet,,,,,,

3 Poäng fy vilket fånigt leende man har,,,,,,Mullback och Tikfanz, prova le ni med, och krama en vänn känn vad livet är underbart

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer