Redhat: Så du vill skicka mig härifrån för att jag inte vrålar ut min extas över det fantastiska spelet igår? Läs vad jag skrev en gång till, jag antar att vi såg samma match igår och ingen kan påstå att Kapanen sattes på några större prov, eller hur?
--
Seger borta mot Malmö och det är ett trendbrott på väg, annars är det "tillbaks till ruta ett" igen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så du vill skicka mig härifrån för att jag inte vrålar ut min extas över det fantastiska spelet igår? Läs vad jag skrev en gång till, jag antar att vi såg samma match igår och ingen kan påstå att Kapanen sattes på några större prov, eller hur?
--
Seger borta mot Malmö och det är ett trendbrott på väg, annars är det "tillbaks till ruta ett" igen!
--
Tyckte att Jindrich var bäst på plan igår!