Med tanke på den minimala marknadsföringen är 1700 en oerhört imponerande publiksiffra. När jag kom in i ishallen trodde jag knappt mina ögon, halva hallen, mitt emot örnen, var ju full! En mycket trevlig kväll med presentationer, intervjuer och träningsmoment. Jindrich ser vass ut på skridskorna och Hautamaa verkar vara en riktig spillevink. Nu längtar man ju bara tills matchandet drar igång. Över 2000 pers. och ett j-kla drag hoppas jag på mot Skellefteå.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
En mycket trevlig kväll med presentationer, intervjuer och träningsmoment. Jindrich ser vass ut på skridskorna och Hautamaa verkar vara en riktig spillevink.
Nu längtar man ju bara tills matchandet drar igång. Över 2000 pers. och ett j-kla drag hoppas jag på mot Skellefteå.