YES! Nu kan man stila lite... Den däringa nationalsången alla sjunger hellre än bra, är faktiskt skriven bara några kvarter ifrån Smokeys residens och hjärtat av Bergslagen.
Låten skrevs i Odensvi ca 9 km från Köpings centrum av den legendariske Richard Dybeck.
TIK-Bergslagen styr i Nationalsångens vagga. Sedan får ärkebrynäsaren och rinkchefen "Rysta Kalle" säga vafan han vill.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Låten skrevs i Odensvi ca 9 km från Köpings centrum av den legendariske Richard Dybeck.
TIK-Bergslagen styr i Nationalsångens vagga. Sedan får ärkebrynäsaren och rinkchefen "Rysta Kalle" säga vafan han vill.