Underbart att se spelarna gå på is,det såg riktigt bra ut! Bra inramning med korta intervjuver och presentationer av alla nyförvärv. Det såg ut som att Peo Larsson trivdes där ute på isen med sina spelare och har fö rejält med glimt i ögat och ett antal rävfarmar bakom varje öra! Eller vad ger man för svaret på frågan om Philippe de Rouville,Peo:Som ni ser så är han väldigt stor och har väldigt stora skydd!! Eller svaret på frågan om årets trupp är bättre eller sämre än förra årets? Peo:vad skulle du säga om jag svarade sämre?! Snart börjar det på allvar,underbart!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Bra inramning med korta intervjuver och presentationer av alla nyförvärv.
Det såg ut som att Peo Larsson trivdes där ute på isen med sina spelare och har fö rejält med glimt i ögat och ett antal rävfarmar bakom varje öra!
Eller vad ger man för svaret på frågan om Philippe de Rouville,Peo:Som ni ser så är han väldigt stor och har väldigt stora skydd!!
Eller svaret på frågan om årets trupp är bättre eller sämre än förra årets? Peo:vad skulle du säga om jag svarade sämre?!
Snart börjar det på allvar,underbart!