1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3620

Sv: Roligt?
eaglan: Hur gammal är du? Att gilla örnen då man är äldre än 15 tycker jag inte ska vara tillåtet.

Nä en loggo ska vara nått som anspelar på bygdens kännetecken, fast jag vet ju inte hur många röda örnar du sett. Tallarna ska tillbaka fast då i en mer modern tappning tycker jag. Kan hålla med om att dom som användes innan Örnen inte var så snygga. Borde gå på nått vänster att göra dom modernare.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.