Skarin: Tack för "inför matchen". Har skrivit ut den, samt senaste laguppställning. Allt för att få med intressanta detaljer, som när vi får snitsiga mål av Hallin och Fagemo, elegant framspelade av Zäta.
Mif gör väl mål i våra pp-överlägen, som vanligt. Alltså, helst spel fem mot fem, hela matchen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mif gör väl mål i våra pp-överlägen, som vanligt. Alltså, helst spel fem mot fem, hela matchen.