1700 personer masar sig till ladan en måndag kväll för att kolla på en träning. Hallå, har ni inget bättre för er där uppe i lappehlvetet? Jag har tittat på tre Timrå-träningar i hela mitt liv, alla på grund av att jag hade andra ärenden i hallen... Jag är ingen riktig supporter.
Imponerande intresse hos så många. Bara att stolt konstatera Timrå-intresset är starkt! Och vi som var på Bergnäset -87 (...och så vidare) häpnas och glädjs.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Imponerande intresse hos så många. Bara att stolt konstatera Timrå-intresset är starkt! Och vi som var på Bergnäset -87 (...och så vidare) häpnas och glädjs.