Friskan: Bergman kanske fått problem med manuset, vart för lite ångest så anndra delen ställdes in tills dom hittade mer ångest,,,,såg ett gäng sprätta omkring på Blåbergets restavfal, kan det varit det dom letade??,,,Åååångest,,,,
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bergman kanske fått problem med manuset, vart för lite ångest så anndra delen ställdes in tills dom hittade mer ångest,,,,såg ett gäng sprätta omkring på Blåbergets restavfal, kan det varit det dom letade??,,,Åååångest,,,,