1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 364867

Sv: Kris
Draget: Ja nu jävlar ska "Kaffesump i ljumskarna" IF få sota för vårt träliga spel på torsdag. Och nu är jag tillbaks. Någon som saknade mig mot HIV71??? Är inte det en sjukdom förresten? Ja inte vad vet jag! Tro på Liv verkar de göra i allafall. Se ljuset i tunneln, halleluja!

Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!

VI GER ALDRIG UPP!

Så det så.

Mike: Har du några neongröna med till mej?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.