1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 364893

Sv: Kris
Kid Cox: Att skylla allt på Kapanen tycker jag är orättvist. Han är en duktig målvakt. Titta vad han har framför sig istället. Koskinen, Nemecek, Styf och Rajamäki men sedan? Hansson är ojämn, orutinen lyser igenom gång efter annan. Lindström har visserligen blivit bättre men håller inte. Jäger har aldrig varit riktigt bra.

Det är bara att se sanningen i brunögat och hoppas Nubben får hit en och helst två välmeriterade backar som kan höja nivån i backbesättningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.